فیلم ترکی

توضیحات فیلم های ترکی

فیلم ترکی

توضیحات فیلم های ترکی

انواع فرش ماشینی کاشان به چه شکل بافته می‌شوند؟

انواع فرش ماشینی کاشان به چه شکل بافته می‌شوند؟

فرش‌های ماشینی کاشان با استفاده از بهترین دستگاه‌های اروپایی ساخت بلژیک و آلمان تولید می‌شوند. طرح‌ های فرش ماشینی به طور کلی یا به صورت طرح دستباف است یا به شکل طرح‌های مدرن. برندهای مختلف کاشانی با تکیه بر طرح‌های زیبا هم در بخش تولید فرش‌ های ماشینی طرح دستباف موفق عمل می‌کنند و هم در تولید انواع فرش مدرن و فانتزی. از جمله طرح‌هایی که مشتریان به آنها علاقه زیادی دارند، باید به مدل فرش کاشان طرح عرب ، فرش کاشان طرح پارادایس و… اشاره کرد. علت علاقه خریداران به برخی از طرح‌ها ریشه در رنگ و جنس این فرش‌ها دارد. فرش‌هایی ریزبافت که جنس لطیفی دارند برای استفاده در اتاق پذیرایی و فضاهای کلاسیک بسیار پرکاربرد هستند. برای نمونه، فرش کاشان طرح اهورا ، فرشی است پرفروش که در قالب فرش ماشینی ۷۰۰ شانه با تراکم ۲۷۰۰ و فرش ۱۲۰۰ شانه با تراکم ۳۶۰۰ تولید می‌شود. تراکم بالای این فرش به ظرافت هر چه بیشتر آن، کمک شایانی کرده است.

از جمله سایر مدل فرش کاشان که در بازار فرش کشور موفق و پرفروش هستند، می‌توان به فرش کاشان طرح افشان نیز اشاره کرد. این فرش فاقد پرزدهی است و در ابعاد استاندارد مختلفی چون: فرش ۶ متری ماشینی ، فرش ۹ متری ماشینی ، فرش ۱۲ متری ماشینی و… تولید و بافته می‌شود. جنس نخ خاب این فرش ۱۰۰ درصد از آکریلیک ِ هیت‌سِت‌شده و تعداد ۸ رنگ در بافت آن به کار رفته است.

مدل فرش کاشان طرح گلستان نیز به خاطر نقشه زیبا، رنگ‌بندی منظم و مواد درجه یکی که در تولید داشته است از جمله طرح‌های پرفروش به حساب می‌آید. مدل فرش کاشان طرح باغ ارم یا فرش کاشان طرح رز و… نیز از فرش‌های پرطرفداری هستند که به واسطه نرمی فرش، طول عمر بالا، مقاومت در برابر حرارت و البته ظرافت زیاد، مورد توجه مشتریان قرار می‌گیرند.

بیوگرافی مسعود جهانی

مسعود جهانی متولد 10 خرداد 1366 تنظیم کننده و خواننده است. دانشجوی انصرافی دکترای داروسازی دانشگاه اصفهان است.

مسعود جهانی

مسعود جهانی , مسعود جهانی متولد ۱۰ خرداد ۱۳۶۶ تنظیم کننده و خواننده است.

دانشجوی انصرافی دکترای داروسازی دانشگاه اصفهان است، اصلتا اهل تبریز می باشد او فرزند شهید است, به همراه مهدی دارابی موسس گروه موسیقی هوروش بند می باشد.

شروع فعالیت هنری

از سن ۱۴ سالگی آموختن موسیقی را آغاز کردم.

در سال ۸۵ وقتی ۱۹ ساله بود در رشته داروسازی دانشگاه اصفهان قبول شد، آنجا یک گروه موسیقی تشکیل داد , اما برای اجرا با مشکل اداره ارشاد مواجه شد.

ترک تحصیل و ازدواج

سال ۸۵ بعد از چند ترم از داروسازی دانشگاه بدلیل وقتی زیادی که برای موسیقی و یادگیری آن می گذاشت انصراف داد و ازدواج کرد.

از کلاس تا یادگیری

مدتی در سن ۲۰ سالگی دوره صدا برداری موسیقی را نزد یک شخصی هنری در اصفهان گذراند، مدتی را هم با یک تنظیم کننده کار کرد اما این همکاری کوتاه مدت بود و مجبور شد شبانه روی خودش کار کند و کار را یاد بگیرد.

از سربازی تا کار حرفه ای

سربازی نرفتم من فرزند شهید هستم درسم را که رها کردم، سال ۸۶ به تهران آمدم و بی پولی‌ها و سختی‌های زیادی کشیدم.

حدود یک سال کلاً خانواده‌ام را ندیدم و همان زمان هم یک قطعه برای هومن سزاوار تنظیم کردم. او می‌خواست آلبوم مجاز منتشر کند که برایش هفت یا هشت قطعه تنظیم کردم و در ادامه روند کارهایم شروع شد. بعد از آن با رضا شیری آشنا شدم و یک دوره حدوداً هفت ساله با هم بودیم.

مسعود جهانی

مسعود جهانی در گروه موسیقی هوروش بند

بیوگرافی مسعود جهانی

اولین آهنگ هیت

قطعه عاشقی یعنی همین با صدای رضا شیری بود که استقبال خوبی ازش شد حتی من پیشنهاد ورود, رضا شیری به فضای موسیقی رسمی را دادم.

ایده ساخت گروه هوروش بند

همیشه دوست داشتم خودم یک گروه تشکیل و پرورش دهم تا موفقیت‌ هایش هم برای خودم باشد. روزی در یک جمع دوستانه، سنتی خواندن مهدی دارابی را دیدم.

حمید فریزند که آن زمان مدیر برنامه مهدی دارابی بود و الان مدیر برنامه هوروش بند است , از پیشنهاد تشکیل گروه استقبال کرد و اینطور بود که این گروه شکل گرفت.

با پیگیری‌های حمید فریزند قطعه‌ای به نام «یاد تو می‌ افتم» را منتشر کردیم که اولین کار مان بود برای این قطعه , اتفاقات خوبی افتاد و با شرکت ققنوس قرارداد بستیم.

همکاری تیمی هوروش بند

ما یک اتاق فکر داریم؛ روی عکس کاورها و تیزرها فکر می‌ کنیم که این بخش ایده‌ های مجید فرهبد است. بخش شعر و ملودی مربوط به آرش است و برای آهنگسازی‌ های عجیب و غریب، خود مهدی دارابی, فکر می‌کند و در بخش تنظیم هم من ایده می‌ آورم.

ولی آرش و حمید و مهدی و مجید و دیگر دوستان در مشورت‌های گروهی حضور دارند. حمایت اعضای گروه ما, از هم قبلاً دلی بود ولی الان هدفمند است.

شغل اصلی

من پرودیوسری هستم که صفر تا صد کارهای یک آدم با استعداد را انجام می‌ دهم و به او برای رشد کردن کمک می‌ کنم, و وقتی به درآمدزای رسید، با او درصدی کار می‌ کنم.

البته این کار را فقط برای کسانی انجام می‌ دهم که واقعاً مستعد باشند.

منبع : https://persianv.com/biography/%D9%85%D8%B3%D8%B9%D9%88%D8%AF-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86%DB%8C.html