فیلم ترکی

توضیحات فیلم های ترکی

فیلم ترکی

توضیحات فیلم های ترکی

لاغری و تناسب اندام چیست؟


همه آنچه می‌خواستید درباره لاغری و تناسب اندام بدانید
این روز‌ها تقریباً همه می‌خواهند رمز و راز‌های لاغری و تناسب اندام را بدانند تا هرچه زودتر به اندامی خوش فرم و زیبا برسند. فرقی هم نمی‌کند، چه خانم باشید و چه آقا، داشتن اندام متناسب و هیکل خوش فرم به شما حس خوبی می‌دهد و جذاب‌تر بنظر می‌آیید. طبیعی هم هست، انسان موجودی است که زیبایی را تحسین می‌کند و به دنبال حالت ایده‌آل خود است. زیبایی و جذابیت یکی از موهبت‌های خدادادی است که در بین آدم‌ها تقسیم شده است. صورت زیبا، پوست صاف و شفاف، اندام بلند و کشیده و متناسب از نعمت‌هایی است که نصیب شما شده است. به قول معروف، قدرِ زر زرگر شناسد، قدرِ گوهر، گوهری. اگر شما قدر زیبایی‌های خود را بدانید و از آن‌ها مراقبت کنید می‌توانید احساس رضایت از خود را تا سال‌ها حفظ کنید.
مراقبت دائمی از پوست و مو، حفظ تناسب اندام، ورزش بصورت مداوم و داشتن رژیم لاغری مناسب و کاهش وزن در زمان لازم از جمله راهکار‌هایی است که به شما کمک می‌کند تناسب اندام خود را حفظ کنید.. نکته مهم این است که نمی‌توان یک فرمول را برای همه افراد ارائه کرد. در واقع بهترین روش لاغری برای هر فرد جداگانه تعریف می‌شود. ممکن است برای کسی درمان چاقی موضعی بهترین حالت باشد و برای دیگری استفاده از روش کاهش وزن و سایز عمومی بدن Alice. در این مطلب به مهمترین مسائلی می‌پردازیم که خوب است برای رسیدن به لاغری و تناسب اندام از آن‌ها اطلاع داشته باشید.
لاغری و تناسب اندام چیست؟
اول از همه معلوم کنیم منظور از تناسب اندام یا همان فیتنس چیست. بنظر می‌رسد افراد برداشت‌های متفاوتی از تعریف و روش لاغری و رسیدن به تناسب اندام دارند. برخی از برداشت‌ها اینهاست: عضله‌سازی، افزایش یا کاهش وزن، بالا بردن آمادگی جسمانی، افزایش کارایی بدن و اندام‌ها، داشتن حس روی فرم بودن، احساس سلامتی و شادابی. همه این موارد جزو قابلیت‌های تناسب اندام هست.
در یک تعریف ساده می‌توانیم بگوییم تناسب اندام به معنی رسیدن به فرم ایده‌آل بدن شما برای انجام فعالیت‌های فیزیکی و زندگی روزمره است. با داشتن تناسب اندام شما می‌توانید مسافت‌های طولانی بدوید، براحتی در استخر شنا کنید و به اصطلاح «کم نیاورید». می‌توانید فعالیت‌های روزانه را انجام دهید و احساس ضعف و خستگی مفرط نداشته باشید. با تناسب اندام بدن شما به تعادل می‌رسد. تنفس، گردش خون و تپش قلب، تحرک عضلات و مفاصل، متابولیسم و سوخت و ساز بدن، چربی‌سوزی، ترشح هورمون‌ها و خلاصه همه چیز در بهترین شکل ممکن با توجه به فیزیولوژی شما قرار می‌گیرد.
۵ عامل اصلی تناسب اندام
1. انعطاف بدن: بدن شما چقدر انعطاف دارد؟
2. شاخص ترکیب بدن: بدن انسان ترکیبی از عضله، استخوان، آب و چربی است. هرچه چربی کمتر باشد، ترکیب بهتری بدست می‌آید.
3. قدرت عضلانی: توانایی اعمال نیرو بر اجسام. احساس قدرت ناشی از تناسب اندام از همین جا می‌آید.
4. مقاومت عضلانی: توانایی فعالیت بدون احساس خستگی
5. استقامت قلبی – عروقی: میزان سوخت و سازی که بدن می‌تواند در هنگام فعالیت بدنی صرف کند
چند راهکار عملی لاغری و تناسب اندام
هدف شما از رژیم لاغری چیست؟ آیا به دنبال راه‌های سریع لاغری و تناسب اندام هستید؟ می‌دانید که در کلینیک زیبایی خدمات مختلفی با توجه به نیاز و هدف شما ارائه می‌شود. برای مثال در مرکز سیب سبز درمان چاقی موضعی با Cavitation، مزوتراپی لاغری و لیپوزوم درمانی و یا درمان سلولیت و فرم دهی بدن با LPG انجام می‌شود. در مشاوره تخصصی هریک از این روش‌ها با توجه به ویژگی‌های بدن شما و هدفتان از رژیم لاغری ارائه می‌شود. ممکن است فقط لاغری شکم برای شما کافی باشد. در ادامه به راز‌های تناسب اندام و لاغری می‌پردازیم.
برای مشاهده راز‌های تناسب اندام و لاغری کلیک کنید.